dilluns, 1 de juny del 2020

FEINETES DILLUNS 1 DE JUNY

Bon dia nins i nines,


A Català seguim treballant els RODOLINS: vam dir que un RODOLÍ està format per DUES FRASES on la darrera paraula de cada frase ha de rimar. I que necessitam cercar dues paraules que rimin. Quines creis serien les dues paraules que rimen en aquests dos rodolins? Sols vull ho penseu ...
El què si vull és que penseu quines paraules hauríem de posar perquè aquests rodolins rimin i tenguin sentit:
Agafau un full, posau NOM i DATA, de títol escriviu "COMPLETAM RODOLINS" i escriviu els quatre rodolins com cal. Com que els rodolins han d'anar acompanyats d'un dibuix, feis-ne un davall de cada rodolí. Els que podeu imprimir, si voleu podeu emprar aquest full:

COMPLETAM RODOLINS

Ara agafau el llibre de MATEMÀTIQUES i a l'apartat de NUMERACIÓ feis la pàgina 35 i la pàgina 36 (activitats 3 i 5) de la fitxa 18 "LA FAMÍLIA DEL 60". 

A CASTELLÀ podeu jugar una estona a un joc d'agilitat visual: "ENCUENTRA LAS DIFERENCIAS":

A que no sabieu que també les ovelles poden tenir sentiments? A veure si vos agrada aquest videoconte que vos he preparat per avui!

QUE PASSEU UN FELIÇ DILLUNS!!! 😙😙

ENGLISH TASK:

HELLOOOOO CHILDREEEEEEN!!!!!!

LET'S SING THE SONG: HOW ARE YOU SONG

UNIT 4. AT THE PARTY!!!🎈

LISTEN AND PLAY THE GAME: FAMILY GAME

Family Members Posters – Smart Kids

THEN OPEN THE ACTIVITY BOOK ON PAGE 31 ABOUT 

ACTIVE CHILDREN!!!!
Uniformed Happy Kids Playing Sports. Active Children Vector ...

IN ACTIVITY 1 COLOUR THE ACTIVE CHILDREN

IN ACTIVITY 2 TICK THE WORDS IN THE PICTURE

THEN LISTEN AND TICK ONE OF THEM:

Transcript
This is my brother. This is my mum.
This is my brother. This is my mum.

GOOD JOB!!!!

BYE, BYE!!!!!

HAVE A NICE DAY!!!!!!!😊

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada